Cieľ:
Potvrdenie zostatkov a stavov pohľadávok a záväzkov je legislatívnou súčasťou účtovnej závierky. Toto potvrdenie môže byť využité aj v bežnom obchodnom styku.
Problémy:
- Neefektívny proces vygenerovania a spracovania potvrdení zostatkov u obchodných partnerov zákazníka
- Neexistujúca evidencia vygenerovaných zoznamov zostatkov
- Žiadna možnosť evidencie vrátených potvrdení priamo v účtovnom systéme
- Chýbajúca možnosť variácie zasielaných zoznamov dokladov
Naše riešenie:
Naše riešenie umožňuje elektronizáciu a rozšírenú správu zasielania stavu pohľadávok a záväzkov k vzájomnému schváleniu. Užívateľ pracuje s prehľadným reportom, ktorým definuje obchodných partnerov, u ktorých je toto potvrdenie požadované vystaviť. Vygenerované potvrdenia sú evidované v systéme v prehľadnom reporte, kde je možné evidovať rôzne stavy zaslania, potvrdenia, nepotvrdenia vzájomného saldokonta.
Výhody a výsledky:
- Customizovateľný výber dát
- Prehľadný ALV výstup
- Evidencia rôznych stavov – vygenerované, zaslané, potvrdené, nepotvrdené, vrátane dátumov spracovania, alebo úpravy záznamu
- Automatické zasielanie na email uvedený v kmeňovom zázname partnera
- Tlač potvrdenia v PDF formáte
- Možnosť doplniť funkcionalitu elektronického podpisu dokumentu
- Definícia odosielateľa podľa užívateľského customizingu
- História zasielaných potvrdení