Spoločnosť
Poliklinika celostnej medicíny MEDANTE
Trvanie projektu
3 mesiace
Implementovaný systém
Digitálne podpisovanie zmlúv
Oblasť
Zdravotníctvo

Zákazník
Poliklinika 21.storočia MEDANTE je centrom poskytovania špecializovanej starostlivosti, ktorá poskytuje viac ako 30 špičkovo vybavených ambulancií. Predstavuje štýlové, no hlavne technicky a nadštandardne vybavené priestory. Vďaka moderným zariadeniam sú ošetrujúci lekári aj personál schopní poskytnúť profesionálnu starostlivosť pacientom s rôznym druhom a úrovňou ochorenia či zdravotného problému.
Jedným z cieľov polikliniky je navodiť pacientom pocit pohodlného a bezstarostného prístupu vďaka modernému vybaveniu či pokrokovým procesom. Práve preto sa poliklinika snaží nasledovať trendy v technológiách a využívať výhody, ktoré prináša digitálna doba.
Naša výzva a ciele
Aby mohla poliklinika neustále zvyšovať úroveň poskytovaných služieb, rozhodla sa do svojej ponuky pre pacientov zaviesť elektronické podpisovanie.
MEDANTE denne spracuje množstvo dokumentov. Pre polikliniku, ale aj pre samotných pacientov je časovo náročné vybavovať prenos zdravotnej dokumentácie v prípade zmeny lekára. Tieto procesy môžu klinike aj pacientom navyšovať náklady na čas aj financie.
Cieľom zavedenia elektronického podpisovania bolo nielen zefektívnenie procesov,
ale aj zníženie nákladov či zlepšenie dynamiky služieb.
Naše riešenie
Modernej poliklinike celostnej medicíny MEDANTE sme poskytli digitálnu výhodu v podobe elektronického podpisovania. Ten bol implementovaný do zaužívaného systému polikliniky, vďaka čomu ho v súčasnosti môžu využívať pacienti, ktorí chcú využívať služby MEDANTE a prichádzajú tak do styku s množstvom dokumentov.
Do procesu práce s dokumentami bolo implementované riešenie, ktoré zabezpečuje personálu aj pacientom prácu s dokumentami v elektronickej podobe.
Pre potreby polikliniky bol zvolený digitálny podpis, ktorý dokonale napĺňa očakávania a potreby polikliniky MEDANTE.
Náš tím použil systém NFQES SaaS API FileGateawayService, ktorý poskytuje personálu možnosť vytvorenia správy, ktorej obsahom je zmluva potrebná na podpis. To znamená, že po zavedení riešenia môžu noví či súčasní pacienti podpisovať zmluvy s poliklinikou aj na diaľku, teda elektronicky doma cez svoje zariadenie.
Využívanie digitálneho podpisu v praxi funguje tak, že v prípade potreby podpisu zmluvy, pacient obdrží na svoj e-mail link, ktorý ho presmeruje na našu zónu NFQES. Následne po načítaní dokumentu dokáže zmluvu s poliklinikou podpísať elektronicky a takto podpísanú zmluvu majú následne k dispozícií aj samotní pracovníci a lekári polikliniky.
Výhody
- Zefektívnenie procesov
- Zlepšenie efektivity polikliniky
- Zníženie nákladov
- Zlepšenie dynamiky poskytovaných služieb
Náročnosť projektu
Prínos pre zákazníka
Po zavedení digitálneho podpisu do procesov polikliniky sa zefektívnilo niekoľko oblastí. Poliklinika s novým riešením dokáže zabezpečiť niekoľko aspektov.