Projekt:
Projekt zdokumentovania rozsahu a kvality podnikových biznis procesov a súvisiaceho zákazníckeho vývoja vytvára základnú platformu pre nasledujúcu údržbu systému v jednotnej štruktúre. V prehľadnej forme poskytuje prehľad o realizovaných zákazníckych rozšíreniach systému.
Rozsah a technické členenie dokumentácie:
- Personalizované riešenia a zákaznícky vývoj
- Zákaznícke rozhrania systému
- Customizing personalizovaných riešení
- Užívateľské role a autorizačný koncept
Problémy:
- Chýbajúca jednotná evidencia zákazníckych rozšírení systému
- Zvýšená prácnosť pri dodatočných zmenách systému
- Zlý prenos know-how pri zmene dodávateľa IT služieb
Výhody a výsledky:
- Analýza informačného systému s identifikáciou jeho jednotlivých komponentov a vzájomných interakcií
- Vytvorenie dokumentácie na vyššej úrovni
- Kontrola personalizácie podnikových riešení
- Ekonomickejšie riešenie incidentov
- Efektívnejšie riadenie rozšírení funkčnosti systémov
- Auditovateľnosť stavu zákazníckeho vývoja, nastavení a ich zmien od zavedenia reverse engineeringu