Projekt:

Projekt zdokumentovania rozsahu a kvality podnikových biznis procesov a súvisiaceho zákazníckeho vývoja vytvára základnú platformu pre nasledujúcu údržbu systému v jednotnej štruktúre. V prehľadnej forme poskytuje prehľad o realizovaných zákazníckych rozšíreniach systému.

Rozsah a technické členenie dokumentácie:

  • Personalizované riešenia a zákaznícky vývoj
  • Zákaznícke rozhrania systému
  • Customizing personalizovaných riešení
  • Užívateľské role a autorizačný koncept

Problémy:

  • Chýbajúca jednotná evidencia zákazníckych rozšírení systému
  • Zvýšená prácnosť pri dodatočných zmenách systému
  • Zlý prenos know-how pri zmene dodávateľa IT služieb

Výhody a výsledky:

  • Analýza informačného systému s identifikáciou jeho jednotlivých komponentov a vzájomných interakcií
  • Vytvorenie dokumentácie na vyššej úrovni
  • Kontrola personalizácie podnikových riešení
  • Ekonomickejšie riešenie incidentov
  • Efektívnejšie riadenie rozšírení funkčnosti systémov
  • Auditovateľnosť stavu zákazníckeho vývoja, nastavení a ich zmien od zavedenia reverse engineeringu