Problémy:
- Zvyšujúci sa počet požiadaviek na zamestnancov
- Žiadosti sú duplicitné a odpoveď je možné použiť opakovane
- Slabá navigácia, frustrácia koncových používateľov
- V poslednej dobe rastie dopyt po interaktívnej elektronickej komunikácii
Naše riešenie:
Chatbot je naše riešenie na zvýšenie dopytu po interaktívnej komunikácii a jej neustálej optimalizácie.
Chat Bot štatistika:
- 74 % používateľov dáva prednosť chatbotom pri hľadaní odpovedí na jednoduché otázky.
- 65 % spotrebiteľov sa cíti pohodlne pri riešení problému bez ľudského agenta.
- 82 % spotrebiteľov tvrdí, že okamžité odpovede na ich otázky sú pri kontaktovaní spoločností veľmi dôležité.
- 60 % z Generácie Y tvrdí, že používali chatbotov. 70 % z nich tvrdí, že malo pozitívnu skúsenosť.
(zdroj: https://www.chatbot.com/blog/chatbot-statistics)
Výsledky:
- Zvýšená dostupnosť na 24/7 prevádzku
- Odbremenenie pracovníkov od opakujúcich sa činností a zníženie nákladov
- Skrátenie času potrebného na získanie relevantných informácií
- Zvyšovanie spokojnosti zákazníkov
- Zvyšovanie povedomia a transparentnosti
- Zvyšovanie povedomia a inovačný potenciál