Customer balances in the SAP system-13.png

Cieľ:

Potvrdenie zostatkov a stavov pohľadávok a záväzkov je legislatívnou súčasťou účtovnej závierky. Toto potvrdenie môže byť využité aj v bežnom obchodnom styku.

Problémy:

  • Neefektívny proces vygenerovania a spracovania potvrdení zostatkov u obchodných partnerov zákazníka
  •  Neexistujúca evidencia vygenerovaných zoznamov zostatkov
  • Žiadna možnosť evidencie vrátených potvrdení priamo v účtovnom systéme
  • Chýbajúca možnosť variácie zasielaných zoznamov dokladov

Naše riešenie:

Naše riešenie umožňuje elektronizáciu a rozšírenú správu zasielania stavu pohľadávok a záväzkov k vzájomnému schváleniu. Užívateľ pracuje s prehľadným reportom, ktorým definuje obchodných partnerov, u ktorých je toto potvrdenie požadované vystaviť. Vygenerované potvrdenia sú evidované v systéme v prehľadnom reporte, kde je možné evidovať rôzne stavy zaslania, potvrdenia, nepotvrdenia vzájomného saldokonta.

Výhody a výsledky:

  • Customizovateľný výber dát
  • Prehľadný ALV výstup
  • Evidencia rôznych stavov – vygenerované, zaslané, potvrdené, nepotvrdené, vrátane dátumov spracovania, alebo úpravy záznamu
  • Automatické zasielanie na email uvedený v kmeňovom zázname partnera
  • Tlač potvrdenia v PDF formáte
  • Možnosť doplniť funkcionalitu elektronického podpisu dokumentu
  • Definícia odosielateľa podľa užívateľského customizingu
  • História zasielaných potvrdení